Üld- ja ostutingimused

E-Poe www.dilari.ee üld- ja ostutingimused

Kehtiv alates 26.06.2019

1. Ostutingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Ostutingimused kehtivad müüja, DILARI OÜ (registrikood 14698808, aadress Salu tn 4-22, Kohtla-Järve 31024, Eesti, tel. +372 55 75 613, e-post: info@dilari.ee, edaspidi Müüja), ja Tellija (edaspidi Tellija) vahel veebipoe aadressiga www.dilari.ee (edaspidi E-pood) vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks Ostutingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja on õigustatud E-poe arengust tulenevalt ning E-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides Ostutingimusi ja hinnakirja muutma. . Ostutingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad vastava muudatuse avaldamisest interneti leheküljel www.dilari.ee. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne Ostutingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud Ostutingimusi, v.a kui seaduses või Ostutingimustes on ette nähtud teisiti.

2. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel

2.1. E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

2.3. Ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Tellija ostukorvis pärast kohaletoimetamisviisi valikut. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

2.4. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses dilari.ee näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule. Tasumine toimub väljaspool dilari.ee turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

2.5. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.6. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne hinna muutmist, siis kehtib Tellijale hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Tellija ostukorv luuakse hetkel, kui Tellija klikib lingile „Lisa korvi“.

3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu saab muuta lahtris „kogus“. Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida lingile „Maksma”. Tellija suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.

3.3. Tellimust saab vormistada nii registreerimata külalisena kui ka registreerides endale konto. Tellimuse vormistamise lehel tuleb sisestada nõutavad andmed ning klikkida nupule „Maksan”.

3.4. Tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Tellija poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Müüja ei vastuta täitmisel Tellija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või muude sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.5. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse, kui tellimus on esitatud ja arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud Müüja arvelduskontole.

3.6. E-poes kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad.

3.7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3.7. Klienditugi töötab tööpäeviti kell 10:00-18:00. Klienditoe telefon on +372 55 75 613. Tel. +372 55 75 613.

3.8. Klienditugi töötab eesti, vene ja inglise keeles.

4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

4.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.

4.2. Tellimuse vormistamisel saab valida sobiva kohaletoimetamisviisi:

4.2.1. Itella SmartPost – tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 7 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

4.2.2. Omniva pakiautomaat – tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. . Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 7 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

4.2.3. DPD Pickup punkt – tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 7 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

4.3. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 10 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

5. Tellimusest taganemine enne tellimuse täitmist

5.1. Kui Tellija soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne tellimuse täitmist tellimusest taganeda, siis teatab Tellija sellest viivitamatult kirjalikult Müüja elektronposti aadressile info@dilari.ee. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada oma kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon, pangakonto nr).

5.2. Kui taganemisavaldus jõuab Müüja peale Müüja poolset tellimuse täitmist, siis toimub tellimusest taganemine vastavalt E-poe Ostutingimuste peatükile „Taganemisõigus”.

5.3. Tellimusest taganemisel tagastatakse Tellijale ostu ees tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Tellija poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul alates tellimusest taganemise teate kätte saamisest.

6. Taganemisõigus
6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

6.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

6.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

6.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

6.5. Kauba tagastamise puhul peaksite esitama mitteostmise taotluse, mille vormi leiate siit: keeldumise avaldus ja saadab selle e-posti aadressile info@dilari.ee 14 päeva jooksul alates tarnekuupäevast. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

6.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

6.7. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

6.8. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.9. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

6.10. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7. Pretensiooni esitamise õigus
7.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
7.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile
info@dilari.ee või helistada telefonil: +372 5575613.

7.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

7.4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
8.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
8.2. Veebipood saadab kliendi e-posti aadressile uudiskirja või müügiedenduspakkumisi ainult juhul, kui ostja on väljendanud soovi siseneda saidil oma e-posti aadressile, ning teavitada ka tema soovist saada otsepostiga.

8.3. Ostja võib keelduda sooduspakkumiste ja uudiskirjade vastuvõtmisest igal ajal, teavitades meid e-posti teel või järgides juhiseid, mis on esitatud reklaamiklubadega meilisõnumis.

9. Vaidluse lahendamine
9.1. Kui kliendil on nõue veebikauplus, tuleb need esitada e-posti teel
info@dilari.ee või helistades: +372 5575613
9.2. Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust lahendada kokkuleppel, võib ostja taotleda tarbija DisputeCommission. Saate lugeda tootmise tingimusi ja esitada siinavalduse. Tarbijavaidluste komisjoni ülesanne on lahendada ostja ja internetipõhise vahendaja lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse esitamine komisjonile on tasuta.

9.3. Ostja saab taotleda ELitarbijavaidluste lahendamise platvormi.